zondag 4 september 2011

persoonlijk: overbodige luxe?

Image and video hosting by TinyPic
's Ochtends, half 6. Mijn wekker gaat, met een zucht doe ik 'm uit. Ik moet eruit, mijn krantjes liggen klaar. Ik trek mijn joggingsbroek aan, doe mijn sokken aan en schiet in mijn schoenen en jas. Eenmaal als ik op de fiets zit heb ik het niet zo prettig. Brr, het lijkt wel winter.

Voor mij waren handschoenen en een winterjas geen overbodige luxe geweest. Dan had ik het lekker warm en hoefde ik niet te trillen op de fiets. En dat terwijl het het nog zómer is. Kun je het begrijpen? Ik wil het niet eens begrijpen. Kortom: Ik trek morgen lekker mijn dikkere jas aan, en hopen dat ik dan niet hoef te klappertanden, want hey, de winter is nog zo ver weg (op de biologische klok dan)!

3 candy's:

Brechtje zei

Het begint echt koud te worden inderdaad, woensdag en donderdag had ik het gewoon koud op de fiets. Gister en eergister daar in tegen was het weer super warm. Raar weer is het. ;)

beautyforgirls zei

Het begint inderdaad koud te worden. We hebben ook zo'n slechte zomer gehad.
Liefs, xxx

Anoniem zei

ik heb ook een krantenwijk en sinds een week denk elke keer op de fiets had ik maar mijn handschoenen meegenomen!zo koud is het,maar als ik dan echt begin krijg ik het wel weer lekker warm door het bewegen.


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC