woensdag 23 mei 2012

review : feel vitalizing

IMG_4875
Matis, een merk wat ik eigenlijk nog niet kende. Tot nu. Ik kreeg namelijk de mogelijkheid om 2 producten uit te proberen van de Vitality by M lijn. Dat is een lijn voor de jongere huid, maar dan niet voor die "standaard" jongenhuid - lijnen die er bestaan ( vet met onzuiverheden ). Want niet élke teenager heeft daar last van. Het beloofd een stralende huid. Nou, die wil ik wel hoor ..! 
IMG_4941
IMG_4942
Eau Micellaire 3 in 1 make - up remover (200ML) €17.00


Dus, een make - up remover. Ik kan je vertellen: zulk spul gebruik ik vrijwel nooit. Ik gebruik een doekje speciaal voor de ogen en een face wash. Dit is dus heel wat anders. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik heb het gevoel dat mijn huid er niet heel schoon van word. Dat word het wel, maar ik vind het gevoel van een face wash fijner. Je kan deze ook voor je ogen gebruiken, maar mijn ogen zijn redelijk gevoelig en houden niet zo van dit product!
Mijn conclusie is dus: prima product, alleen niet voor mij.

Side note: je moet je watje dus op het pompje leggen en dan er in drukken, zo komt de remover eruit. Da's wel leuk! 

IMG_4931
IMG_4953
Créme VitaminC dag / nacht creme (50ML) €28.50


En het andere product is een creme, waar ik wél heel tevreden over ben. Hij is licht, dus maakt mijn huid niet vetter, maar maakt mijn huid ook niet droger. Gewoon precies goed. En little note: hij ruikt ook vrij lekker! Deze creme geeft me ook geen puistjes of iets aparts. Laten we het gewoon zo zeggen: een prima, basic creme!


Kortom: fijne producten voor de jonge huid. De jonge huid die géén vette, onzuivere huid heeft. 
Ik vind ze alleen vrij prijzig. Ik denk dat je in de drogist ook wel producten kan vinden die goed zijn voor jou huid alleen dan goedkoper. En dat vind ik wel jammer, aangezien het speciaal voor de jonge huid is en dan zou je denken dat het ook niet zo duur is, want ja het is nou eenmaal waar: jongen mensen hebben écht niet zoveel te besteden! Jammer!


Je kunt Matis hier bestellen!


22 candy's:

Anouk zei

Jammer van de prijs inderdaad! Het zou logisch zijn dat producten voor de jonge huid een leuk prijsje hebben! Je klinkt wel positief over de creme, dat moeten we ook hebben! Niet droog, niet vet maar precies goed! Dankjewel voor de review:)

Littlefashiolista zei

die creme is idd heel erg fijn!

Lifesplash zei

Die prijs is inderdaad een minpuntje. Alhoewel de crème wel heel prettig klinkt. Zo'n pompje ken ik trouwens, is echt fijn! x

Lara zei

Jammer dat de prijs zo hoog is want de producten klinken wel heel fijn.

ST zei

Lijken me fijne producten!

Sharon zei

Wel tof dat het in zo'n verpakking komt, maar inderdaad best wel heel erg duur haha.. Dan lukt het ook wel prima met m'n Nivea spulletjes!

Jorinde zei

Jammer van de prijs, want ik zou de producten toch echt eerst willen testen voor dat geld.

Jennie from the Blog zei

ik vind al die cremes enzo altijd zo leuk maar het probleem is: als ik niks op mijn gezicht doe is het gewoon normaal en als ik er creme op ga smeren krijg ik puistjes, echt vreemd!

Charlotte zei

lijken me super fijne producten!xx

Elana zei

Klinkt goed! Wel jammer van de prijs inderdaad, maar soms werken duurdere spullen nou eenmaal goed!
Liefs,
xx

Eline zei

ik heb er ook altijd last van dat remover zo gaat prikken in m'n ogen.. Maar de creme klinkt goed!

Amanda zei

Ik had nog nooit van het merk gehoord! Wel prijzig

Frauke zei

Klinkt niet als iets dat ik zou moeten gebruiken :)

Unknown zei

Goed idee,ik heb een potje waar ik me nagels instop!Werkt fantastie s!Bedankt voor de reactie!X

Joyce zei

de producten lijken fijn!

NA zei

woww, dat is duuuur, lijkt me wel fijn (:

xxxx.

Lianne zei

Lijkt me een fijn product, maar inderdaad een beetje duur..

beautyforgirls zei

De remover lijkt mij wel heel fijn, vooral het pompsysteem.
Liefs, xxx

Your Lifestyle Guide zei

OOh klinkt goed zeg! Misschien ook een keer proberen!

Stephanie zei

De producten lijken me erg fijn! Sounds good :-)

Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei

klinkt goed! en die verpakkingen zien er echt leuk uit!
xoxo

Jennifer zei

Dat pompje is wel handig! De verpakking vind ik er alleen wel apart uitzien voor een reinigingsproduct, het doet me meer denken aan zonnebrandcreme haha


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC