vrijdag 17 februari 2012

ootd: actually yesterday

Photobucket
Eigenlijk was dit niet de outfit van vandaag, maar soit. Ik had gister wat tijd om foto's te maken en ik vond het best een leuke outfit. Dus ik dacht : why not? Ik moet wel bekennen dat ik uiteindelijk niet voor mijn uggs heb gekozen, maar voor bruine booties. Omdat het stiksel in mijn spijkerbloesje ook zo'n bruin goldish kleurtje is! :)
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
H&M denim blouse and dotted shirt // HEMA white top // Action pants // Bristol boots // Fashionmania double ring // Kruidvat ring

Follow: Twitter // Bloglovin // Flickr

4 candy's:

Milou zei

Leuk gecombineerd! En je ringen maken het echt af ;-)

Sophie zei

Leuk! Je ringen zijn echt heel gaaf =)

Juudith zei

Toffe outfit zegg!!

Resy zei

Erg leuke outfit, leuk gecombineerd ook.


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC