vrijdag 26 augustus 2011

persoonlijk: blogging chick

Image and video hosting by TinyPic
Ik kan overal bloggen, zolang ik een computer heb met internet. Oke, een camera + snoertje is geen overbodige luxe. Ik blog vaak op mijn bed, maar mijn rug vind dat niet zo prettig. Dus, ik moet van mezelf aan mijn bureau zitten. En daar heb ik nu mijn HQ van gemaakt, haha! Kleine tour? Oke dan.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
What do you see?
  • Make-up bakje (random make-up)
  • Notitieblokje (Action)
  • Pen (onbekend)
  • Bril (Mexx)
  • Nog-te-reviewen make-up (Pupa en Max Factor)
  • Laptop (Asus)
  • Batterij oplader (onbekend)
  • Snoertjes (Random)
  • Camera (Samsung)
  • Mobiel (Samsung)
  • Batterijen (Hema)
Soms ligt er ook nagellak, nagelharder, vijlen etc. als ik net met mijn nagels bezig ben geweest. Soms ligt het helemaal vol met nog meer make-up, en soms ligt er ook helemaal niets (behalve dan de basic dingen).

Als jij blogt: Hoe ligt jou bureau/werkplek er dan bij?

Op de bovenste foto mist inderdaad het make-up bakje en bril, dit komt omdat ik die foto eerst maakte, en toen ging opmaken. Ik maakte de foto's met twee verschillende camera's, en de andere was mislukt. Excuus.

4 candy's:

Resy zei

Het maakt niet uit of ik blog, mijn bureau is altijd een rommeltje, overal liggen papiertjes en snoertjes van apparaten. Misschien toch maar eens een idee om het op te ruimen...

beautyforgirls zei

Bij mij ziet mijn bureau er altijd geordend uit. Ik ben van mijzelf een perfectionist. Alles ligt netjes opgeborgen.
Liefs, xxx

Noelle zei

Mijn bureau ziet er rommelig uit als ik bijvoorbeeld foto's maak of iets, maar normaal gesproken moet het echt heel erg netjes zijn, vooral als ik gewoon moet studeren, dan ligt er het liefste helemaal niks!

Brechtje zei

Als ik aan het bloggen heb is het meestal een zootje. Dan ligt er make-up waar ik mee bezig ben, er staat een stuk of 15 tabbladen open. Er liggen blaadjes met ideeën. Mijn camera met snoer en nog zooi. Daarna ruim ik het altijd weer netjes op, want ik kan niet zo goed tegen rotzooi, haha!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC