dinsdag 24 mei 2011

shoplog: voor en na ardennen

Shoppen, ik hou ervan. Hoe vaak ik ook in een winkel kom, het blijft me nooit vervelen. Altijd hebben ze wel weer nieuwe spulletjes. Vandaag heb ik daarom een klein shoplogje, omdat ik weet dat jullie van shoplogs houden!
Scapino fake All Stars - €9.95 (?)
Ik verslijt deze schoenen zo snel. Ik heb ze al een paar keer in het zwart gehad, in het paars, en nu dus weer in het zwart. Ik vind ze gewoon mooi en ze passen eigenlijk overal wel bij!

Scapino Ruffle Top - €9.95

Ik vond deze echt zo leuk, met die ruffles/rouches erop. Ze hadden hem ook in het lichtroze, en die wilde ik, maar die hadden ze niet meer in mijn maat, net als zwart. Dus toen nam ik deze beige achtige maar!
Hema White Tanktop - €8.95
Ik hou van die simpele hemdjes, en omdat ik nog geen witte had wilde ik die wel graag.
En omdat wit veel zomerser is dan zwart bij sommige outfits...
Kruidvat Colour Care Conditioner - €1.99
Lekker goedkoop. Ik had namelijk eerst een John Frieda conditioner (zat bij haarverf), maar die was opgegaan. Die was wel heel fijn, maar om nou €9/10 euro uit te geven aan conditioner, nam ik gewoon eentje van de Kruidvat.

Sorry trouwens dat de foto's niet scherp er uit zien, ik uploadde ze namelijk eerst met TinyPic, maar daar werden ze heel pixel-ig van. Nu gewoon via Blogger, maar het lijkt dan net of de kwaliteit achteruit gaat!
En sorry als soms artikels er niet helemaal goed uitzien, ik erger me dood aan Blogger! Ik weet niet hoe het kan maar soms zitten regels aan elkaar, en soms weer 10 regels ertussen. Geen idee hoe ik dit kan veranderen helaas :(
Wat hebben jullie voor het laatst gekocht?

With love.

3 candy's:

beautyforgirls zei

Wat een leuke dingen. Ik heb een 120 kleuren palette voor het laatst gekocht. Die is nu onderweg :)
Liefs, xxxx

Myrthe zei

Superleuke dingen heb je gekocht! Ik heb al laatst een bestelling gedaan bij MardyMakeUpShop, onder andere fimo ! <3

Juudith zei

Leuke dingetjes heb je geshopt!! Die schoenen versleet ik ook altijd!!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC