woensdag 23 februari 2011

Personal: Just breathe en slow Down

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je steeds maar meer achter elkaar wilt doen terwijl dat helemaal geen goed plan is, maar geen zin hebt om eventjes uit te rusten? En dat als je maar steeds door blijft gaan de tijd vergeet?
Yes, I have. Als ik druk bezig ben met dingen dan kan ik soms moeilijk eventjes rust houden.
Ik weet niet. Ik wil het gewoon snel afgehandeld hebben en daarom doe ik het gelijk allemaal achter elkaar. Dat heb ik vooral heel vaak als ik dingen aan het opzoeken ben. Ik kan dan moeilijk stoppen, omdat ik niet wil dat alles dan verloren gaat. Daarom staat er ook heel veel in mijn favorieten balk, omdat ik het anders allemaal vergeet.
Soms moet ik dus echt een stapje terug nemen. Even ademen en even rustig zijn.
Maar soms vind ik dat zó lastig. But I'm gonna try, before I die.
Grapje, dat vond ik gewoon een leuke zin haha!
Love.

3 candy's:

Lisa zei

Ik heb wel altijd 20 tabbladen open staan om dingen op te zoeken, maar verder is het bij mij het tegenovergestelde: ik raak heel snel afgeleid en hou veel te vaak/veel pauze...

Anoniem zei

Hahaha, soms neem ik te veel hooi op de vork:P herkenbaar.
Liefs, xxx

zei

Ik heb dat ook een beetje, ik wil te veel, maar ondertussen raak ik afgeleid en als ik later besef dat het niet is gelukt word ik helemaal gek, haha.

XOXO


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC