zondag 12 december 2010

Personal: School cijfers

2Ik heb mijn rapport teruggekregen. Eigenlijk maandag al, maar ik had er geen rekening mee gehouden, dus ik had al veel dingen vooruit geschreven. Maar vandaag mijn cijferlijst!
Het zijn opzich wel mooie cijfers, maar ik weet dat ik beter kan, want eigenlijk had ik deze periode niet echt goed mijn best gedaan. Dus die vijfen moeten zessen worden! Ik ga gewoon de tweede en de derde periode knallen, en dan ga ik wel over!

Nederlandse taal - 5.9
Duitse taal - 7.7
Engelse taal - 8.3
geschiedenis - 7.2
aarderijkskunde - 6.6
wiskunde - 7.5
natuur en scheikunde - 5.9
biologie - 6.6
economie - 5.6
beeldende vorming - 7.7
maatschappijleer - 6.9
lichamelijke opvoeding - V (= voldoende)
kunstvakken - G (= goed)
godsdienst - 7.6

Het is wel redelijk, toch? Voor mij is het niet echt goed. In tegenstelling tot de vorige jaren. Maar ik vind echt dat het veel moeilijker is geworden. Maar dit is nog maar de eerste periode, dus het komt allemaal wel goed! Als ik mijn tweede rapport heb ga ik dat jullie natuurlijk ook weer vertellen! Het enigste wat ik eigenlijk moet doen is die vijfen naar zessen maken!
Maar dat komt allemaal wel goed, hoor!

Love.

4 candy's:

Anoniem zei

Nou, het ziet er goed uit hoor. Goed rapport. Jij gaat sowieso over.
Liefs, xxxx

Elisa zei

Bij mij is het ook ineens moeilijker geworden. Eerst zat ik in een combinatieklas van vmbot/havo en nu zit ik op havo.

Unknown zei

Netjes! Doe je aardig goed!
Heb je mijn giveaway actie al gezien? Doe je ook mee?
Je vindt hem hier: http://www.fashionheaven.nl/2010/12/win-doe-jij-mee.html

Love, Dominique

Rosa zei

Goed rapport!
x


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC