maandag 6 september 2010

Review: Hema "Jip & Janneke" Make-up

Vandaag 3 producten in één review. Dit is namelijk allemaal van de Hema Jip & Janneke lijn! Ik weet dat dit al supervaak gereviewt is, en meestal doe ik het dan niet meer, omdat ik een beetje 'origioneel' wil zijn. Maar omdat er wel vraag naar was, toch maar een review van deze uberschattige spulletjes!







Deze bronzer ziet er niet alleen al prachtig uit (a lá MAC!) én het heeft een superschattig katje er op staan, het ís ook een goed product! Echt heerlijk om mee te werken. Het is een vrij zachte bronzer, en daardoor fijn te blenden. Doordat-ie bijna geen shimmer heeft, alleen een glansje is het ook goed te gebruiken om mee te contouren (dat doe ik altijd!). Kort maar krachtig: Kopen nu het nog kan! Maar €4.50!


De oogschaduw zit eigenlijk in dezelfde verpakking als de bronzer, maar dan met een hondje op de verpakking! Dit is de witte oogschaduw in de kleur White, je hebt ook nog een zwarte/grijzige en een roze. Ik heb deze gekocht omdat ik een mooie highlighter wou, en dit is een mooie! Hij is niet zo goed gepigmenteerd, zoals je misschien wel ziet, maar het heeft mooie shimmer, en dus perfect voor highlight! Als je nog op zoek bent naar een mooie highlighter: Dit is zeker een aanrader, hij is heerlijk goedkoop, namelijk €3.50, én het heeft een mooie verpakking!


De lipgloss zit ook weer in een soort MAC verpakking. En het heeft allemaal Jip & Janneke's en Takkie's en Sippie's (hondje + katje!) op de verpakking, hóe schattig! De lipgloss verpaking ziet er al super uit, de lipgloss is zeker ook prachtig! Hij heeft goed veel pigment, je ziet hem zelfs zitten op mijn gepigmenteerde lippen! Mijn lippen worden lichter van kleur. Ook de houdbaarheid vind ik super. Zeker wel een paar uurtjes. Je hebt van deze lipgloss ook een andere versie, die is knalroze! En als deze al gepigmenteerd is... Deze lichte lipgloss heet: Light Pink. Niet zo origioneel (net als de oogschaduw), maar het kan er mee door! Deze kost €2.50, en dat is-tie zeker waard!

Deze lijn van de Hema is zeker de moeite waard om 's te bekijken! Het zijn goede producten, van goede kwaliteit, én het is heerlijk geprijst! Op naar de Hema dus!

Hebben jullie iets van de Hema Jip & Janneke lijn?

Liefs, Esmay

7 candy's:

Anoniem zei

ik heb dat ook gezien in de hema en vond het er schattig uitzien<3

Bogus zei

Ik wou zelf die bronzer halen alleen die hadden ze hier niet meer! Tot wanneer zijn de producten verkrijgbaar?

Esmay (admin) zei

@ Chon: Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat het een LE is, en dus niet voor altijd verkijgbaar. Je zou het een van de medewerkers kunnen vragen bij de Hema!

Anoniem zei

Nee, nog niet. Ik vind de verpakking zo cute<3. Liefs, xxxx

Eline zei

Ik snap wat je bedoelt qua originaliteit, daarom review ik die bronzer ook niet meer. Ik vind dat je een leuke blog hebt!

Natasja zei

Ik vind ze zo cute, misschien ga ik ook nog wel wat halen, als ze het nog hebben =)

Brigitte en Mark zei

Ik heb de twee lipglosses, de roze oogschaduw en de bronzer. Ik kon het niet laten staan, ik vind dat hondje en katje zo schattig! Eigenlijk is dat de reden waarom ik het kocht haha. De lipglosjes heb ik heel vaak op, vooral de licht roze.


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC